Donnerstag, 28. April 2016

Min bedste danske veninde

Hej,

I dag bliver det et blogindlæg på dansk, så brug googletranslate til at forstå det :)
I dag efter skole, har jeg været sammen med min danske veninde, Ida, se eventuelt billederne for at se hvem det er. Jeg har hjulpet hende med tysk og hun har hjulet mig med engelsk. Derudover har vi både spist nudler og senere laver vi lasagne, hvilket Ida skal lære mig.

Der er nu kun 37 dage til at jeg skal tilbage til Tyskland, hvilket på den ene side er lidt trist, da mit undvekslingsår så er ved at være slut, men på den anden side, glæder jeg mig lidt til at komme hjem igen.

Mit år er helt bestemt uforglemmeligt, og jeg har mødt rigtig mange skønne mennesker, selvom der selvfølgelig også har været bump på vejen.














Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen